Draft Countdown Forums

Go Back   Draft Countdown Forums > The Locker Room > Off Topic

Off Topic Almost Anything Goes

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-26-2010, 12:52 PM    (permalink
YAYareaRB
All-NFLDC

YAYareaRB is kind of a big deal around here, people know him.YAYareaRB is kind of a big deal around here, people know him.YAYareaRB is kind of a big deal around here, people know him.YAYareaRB is kind of a big deal around here, people know him.YAYareaRB is kind of a big deal around here, people know him.YAYareaRB is kind of a big deal around here, people know him.YAYareaRB is kind of a big deal around here, people know him.YAYareaRB is kind of a big deal around here, people know him.YAYareaRB is kind of a big deal around here, people know him.YAYareaRB is kind of a big deal around here, people know him.YAYareaRB is kind of a big deal around here, people know him.

Jamaica es jodidamente loco

YAYareaRB is offline   Reply With Quote
Old 05-26-2010, 09:42 PM    (permalink
frubulubu
Veteran

frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.

Y hoy caul fue el problema? Creo que me enlisto para la selecion, soy mitad Mexicano, lol.

Sig by Bone Krusher
frubulubu is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2010, 11:05 PM    (permalink
frubulubu
Veteran

frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.frubulubu is kind of a big deal around here, people know him.

Los dulces que recomendastes, Goos, estavan buenos. Me traje de una ves una bolsa de churritos,chacachacas, y unas sangrias. La unica ves que fui a mexico me encantaron los Rancheritos, con limon y salsa. Lastima que no los he podido encontrar por aca.

Sig by Bone Krusher
Old 06-21-2010, 11:07 PM    (permalink
CJSchneider
Team Leader
Icon

CJSchneider is kind of a big deal around here, people know him.CJSchneider is kind of a big deal around here, people know him.CJSchneider is kind of a big deal around here, people know him.CJSchneider is kind of a big deal around here, people know him.CJSchneider is kind of a big deal around here, people know him.CJSchneider is kind of a big deal around here, people know him.CJSchneider is kind of a big deal around here, people know him.CJSchneider is kind of a big deal around here, people know him.CJSchneider is kind of a big deal around here, people know him.CJSchneider is kind of a big deal around here, people know him.CJSchneider is kind of a big deal around here, people know him.

Hola
CJ es muy fuerte
Adios

2 C 5:6-8 Jakob Murphy aka themaninblack
CJSchneider is offline   Reply With Quote
Old 06-22-2010, 12:52 AM    (permalink
critesy
All-Pro

critesy is kind of a big deal around here, people know him.critesy is kind of a big deal around here, people know him.critesy is kind of a big deal around here, people know him.critesy is kind of a big deal around here, people know him.critesy is kind of a big deal around here, people know him.critesy is kind of a big deal around here, people know him.critesy is kind of a big deal around here, people know him.critesy is kind of a big deal around here, people know him.critesy is kind of a big deal around here, people know him.critesy is kind of a big deal around here, people know him.critesy is kind of a big deal around here, people know him.

jajajajajaja

RIP, Sean Taylor.
critesy is offline   Reply With Quote
Old 06-22-2010, 12:55 AM    (permalink
Vikes99ej
Icon

Vikes99ej is kind of a big deal around here, people know him.Vikes99ej is kind of a big deal around here, people know him.Vikes99ej is kind of a big deal around here, people know him.Vikes99ej is kind of a big deal around here, people know him.Vikes99ej is kind of a big deal around here, people know him.Vikes99ej is kind of a big deal around here, people know him.Vikes99ej is kind of a big deal around here, people know him.Vikes99ej is kind of a big deal around here, people know him.Vikes99ej is kind of a big deal around here, people know him.Vikes99ej is kind of a big deal around here, people know him.Vikes99ej is kind of a big deal around here, people know him.

Creo Thumper debería estar en este hilo.
Vikes99ej is offline   Reply With Quote
Old 06-22-2010, 01:55 AM    (permalink
Mr. Goosemahn
All-Pro

Location: Crushed Anthony Thomas hopes and broken Mark Herlizch dreams...
Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.

Quote:
Originally Posted by frubulubu View Post
Los dulces que recomendastes, Goos, estavan buenos. Me traje de una ves una bolsa de churritos,chacachacas, y unas sangrias. La unica ves que fui a mexico me encantaron los Rancheritos, con limon y salsa. Lastima que no los he podido encontrar por aca.
Mmmmm, Rancheritos.

Y que bueno que te gustaron los dulces. Donde los conseguiste?

Props to clover_jeez!
Mr. Goosemahn is offline   Reply With Quote
Old 06-22-2010, 02:01 AM    (permalink
Mr. Goosemahn
All-Pro

Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.Mr. Goosemahn is kind of a big deal around here, people know him.

Quote:
Originally Posted by Vikes99ej View Post
Creo Thumper debería estar en este hilo.
Jaja, Thumper y su racismo ignorante.

Props to clover_jeez!
Old 06-22-2010, 02:24 AM    (permalink
MetSox17
Suck it Metsox
Legend

MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.

Weeeeyyy los rancheritos estan BRUUUTOS!
Old 06-22-2010, 10:03 AM    (permalink
frubulubu
Veteran

Si gana S Africa y perdemos estamos eliminados?

Sig by Bone Krusher
Old 06-22-2010, 10:18 AM    (permalink
MetSox17
Suck it Metsox
Legend

MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.MetSox17 is kind of a big deal around here, people know him.

SAfrica tiene que ganar con mas de tres goles para eliminarnos. Solo que empatemos ahorita contra Uruguay y se chinga Safrica
Old 06-22-2010, 10:35 AM    (permalink
frubulubu
Veteran

En otras palabras la tenemos hecha?

Sig by Bone Krusher
Old 06-22-2010, 10:36 AM    (permalink
irishbucsfan
Rookie

irishbucsfan is kind of a big deal around here, people know him.irishbucsfan is kind of a big deal around here, people know him.irishbucsfan is kind of a big deal around here, people know him.irishbucsfan is kind of a big deal around here, people know him.irishbucsfan is kind of a big deal around here, people know him.irishbucsfan is kind of a big deal around here, people know him.irishbucsfan is kind of a big deal around here, people know him.irishbucsfan is kind of a big deal around here, people know him.irishbucsfan is kind of a big deal around here, people know him.irishbucsfan is kind of a big deal around here, people know him.irishbucsfan is kind of a big deal around here, people know him.

Quote:
Originally Posted by iowatreat54 View Post
Donde esta la biblioteca me llamo t-bone la araña discoteca. Discoteca, muñeca, la biblioteca esta en bigote grande, perro, manteca. Manteca, bigote, gigante, pequeño cabeza es nieve cerveza es bueno. Buenos diaz, me gusto papas fritas, el bigote de las cabras es Cameron Diaz.
Outstanding.

"Frosties are corn flakes for people who can't face reality"
irishbucsfan is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2010, 01:42 AM    (permalink
El fill de la Reme
Rookie

El fill de la Reme is a cocksman.El fill de la Reme is a cocksman.El fill de la Reme is a cocksman.

que hablaís gartañanes?

xD
Old 08-11-2010, 02:06 AM    (permalink
steelersfan43
Pro Bowler

steelersfan43 is kind of a big deal around here, people know him.steelersfan43 is kind of a big deal around here, people know him.steelersfan43 is kind of a big deal around here, people know him.steelersfan43 is kind of a big deal around here, people know him.steelersfan43 is kind of a big deal around here, people know him.steelersfan43 is kind of a big deal around here, people know him.steelersfan43 is kind of a big deal around here, people know him.steelersfan43 is kind of a big deal around here, people know him.steelersfan43 is kind of a big deal around here, people know him.steelersfan43 is kind of a big deal around here, people know him.steelersfan43 is kind of a big deal around here, people know him.

Me llamo jesus y yo me gusta ir al parque y nadar en el mar!
steelersfan43 is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2010, 03:13 AM    (permalink
fenikz
Pillow Hat Pal
Legend

fenikz is kind of a big deal around here, people know him.fenikz is kind of a big deal around here, people know him.fenikz is kind of a big deal around here, people know him.fenikz is kind of a big deal around here, people know him.fenikz is kind of a big deal around here, people know him.fenikz is kind of a big deal around here, people know him.fenikz is kind of a big deal around here, people know him.fenikz is kind of a big deal around here, people know him.fenikz is kind of a big deal around here, people know him.fenikz is kind of a big deal around here, people know him.fenikz is kind of a big deal around here, people know him.

Yo quiero un penguino, por favor

fenikz is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2010, 03:31 AM    (permalink
MetSox17
Suck it Metsox
Legend

aqui todos ustedes hijos de su puta madre me pelan la Veerrrrrr
Old 08-11-2010, 09:16 AM    (permalink
wiscbadgerfootball
Pro Bowler

wiscbadgerfootball is kind of a big deal around here, people know him.wiscbadgerfootball is kind of a big deal around here, people know him.wiscbadgerfootball is kind of a big deal around here, people know him.wiscbadgerfootball is kind of a big deal around here, people know him.wiscbadgerfootball is kind of a big deal around here, people know him.wiscbadgerfootball is kind of a big deal around here, people know him.wiscbadgerfootball is kind of a big deal around here, people know him.wiscbadgerfootball is kind of a big deal around here, people know him.wiscbadgerfootball is kind of a big deal around here, people know him.wiscbadgerfootball is kind of a big deal around here, people know him.wiscbadgerfootball is kind of a big deal around here, people know him.

Quote:
Originally Posted by steelersfan43 View Post
Me llamo jesus y yo me gusta ir al parque y nadar en el mar!
Puedes caminar en la agua, no? jaja

sig by me.. first in ages, pm with requests
wiscbadgerfootball is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2010, 03:20 PM    (permalink
Mr. Goosemahn
All-Pro

Tengo que ser, siempre el mejor!
Mejor que nadie más!
Atraparlos mi prueba es,
Entrenarlos mi ideal!
Yo viajaré, de aquí a ayá,
Buscando hasta el fín!
O Pokemón, yo entenderé,
El poder interior!

POKEMÓN!
Tengo que atraparlos!
Somos tu y yo,
Nuestro destino así es!
POKEMÓN!
O, amigo es,
En un mundo por salvar!

POKEMÓN!
Tengo que atraparlos!
Nuestro valor vencerá!
Te enseñaré y tu también,
POOOKEEEMÓÓÓÓÓÓÓN!
Atraparlos ya,
Atraparlos ya!

Yeeeeee...

Un nuevo reto, perseguir,
con mucho más valor!
Día a día, de pelear,
hasta ser el mejor!
Síganme, la hora llegó,
Yo soooooy el mejor!
Pelearemos, hombro con hombro,
Siempre ha sido nuestro ideal!
POKEMÓN!

Tengo que atraparlos!
Somos tu y yo!
Nuestro destino asi es!
Graaaaan amigo es,
En un mundo por salvaaaar!
POKEMÓN!
Tengo que atraparlos!
Nuestro valor vencerá!
Te enseñaré y tu también!
POOOKEEEMÓÓÓÓÓÓN!
Atraparlos ya,
Atraparlos ya!

Atraparlos ya.....

Atraparlos yaaaaaa!

Atrapaaarlos yaaaa!

Yeeeeeah!

POKEMÓN!
Tengo que atraparlos!
Somos tu y yo!
Nuestro destino asi es!
Graaaaan amigo es,
En un mundo por salvaaaar!
POKEMÓN!
Tengo que atraparlos!
Nuestro valor vencerá!
Te enseñaré y tu también!
POOOKEEEMÓÓÓÓÓÓN!

Atraparlos ya,
Atraparlos YA!

POKEMÓN!

Props to clover_jeez!
Old 08-11-2010, 04:05 PM    (permalink
TitanHope
Website Contributor
All-NFLDC

TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.

¿En dónde están las mujeres blancas?

[@TDWinstead]
Quote:
Originally Posted by MichaelJordanEberle (sabf) View Post
Damn Ke$ha is sexy.
TitanHope is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2010, 04:21 PM    (permalink
LizardState
All-Pro

LizardState is kind of a big deal around here, people know him.LizardState is kind of a big deal around here, people know him.LizardState is kind of a big deal around here, people know him.LizardState is kind of a big deal around here, people know him.LizardState is kind of a big deal around here, people know him.LizardState is kind of a big deal around here, people know him.LizardState is kind of a big deal around here, people know him.LizardState is kind of a big deal around here, people know him.LizardState is kind of a big deal around here, people know him.LizardState is kind of a big deal around here, people know him.LizardState is kind of a big deal around here, people know him.

Ay, yi, yi, yi
Canta no llores,
Porque cantando se allegran
Cielito lindo
Los corazones!

In the Espagnol 101 textbooks, why is Maria's little dog always named Tosco?
LizardState is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2010, 04:34 PM    (permalink
slightlyaraiderfan
All-NFLDC

slightlyaraiderfan is kind of a big deal around here, people know him.slightlyaraiderfan is kind of a big deal around here, people know him.slightlyaraiderfan is kind of a big deal around here, people know him.slightlyaraiderfan is kind of a big deal around here, people know him.slightlyaraiderfan is kind of a big deal around here, people know him.slightlyaraiderfan is kind of a big deal around here, people know him.slightlyaraiderfan is kind of a big deal around here, people know him.slightlyaraiderfan is kind of a big deal around here, people know him.slightlyaraiderfan is kind of a big deal around here, people know him.slightlyaraiderfan is kind of a big deal around here, people know him.slightlyaraiderfan is kind of a big deal around here, people know him.

Quote:
Originally Posted by TitanHope View Post
¿En dónde están las mujeres blancas?
aye compa, you're looking for gueras, not mujeres blancas
Old 08-11-2010, 05:01 PM    (permalink
TitanHope
Website Contributor
All-NFLDC

TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.TitanHope is kind of a big deal around here, people know him.

Quote:
Originally Posted by slightlyaraiderfan View Post
aye compa, you're looking for gueras, not mujeres blancas
Lo siento. Todo el español que sé pregunta, "¿Dónde están las mujeres blancas en?" Bien, eso, y estas frases que explican. Arrepentido para la confusión.

[@TDWinstead]
Quote:
Originally Posted by MichaelJordanEberle (sabf) View Post
Damn Ke$ha is sexy.
TitanHope is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2010, 10:37 PM    (permalink
frubulubu
Veteran

Para que quieres hueras? No hay como las latinas!

Sig by Bone Krusher
Old 08-13-2010, 06:12 PM    (permalink
datchapin
Veteran

datchapin is kind of a big deal around here, people know him.datchapin is kind of a big deal around here, people know him.datchapin is kind of a big deal around here, people know him.datchapin is kind of a big deal around here, people know him.datchapin is kind of a big deal around here, people know him.datchapin is kind of a big deal around here, people know him.datchapin is kind of a big deal around here, people know him.datchapin is kind of a big deal around here, people know him.datchapin is kind of a big deal around here, people know him.datchapin is kind of a big deal around here, people know him.datchapin is kind of a big deal around here, people know him.

No son los pokemon ginecologos de Jamaica?

Bromeo, bromeo. Pero neta, Colombianas son mi preferencia, guerras or morenas. Las nachas y pechonalidades me distraen todo el tiempo pero la forma de ser me encanta.
datchapin is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules